Definicja rdzennej ludności jest jak się okazało bardzo trudnym do zdefiniowania tematem. Przygotowując założenia projektu, była to bardzo burzliwie omawiana…
Czytaj więcej..Blog Informacyjny
- Szczegóły
- Super User
Łódź, dn. 9.07.2023 r.
Wspólnota Rdzennego Ludu Polskiego
Kosynierów Gdyńskich 18, 93-357 Łódź
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do Marszałka Senatu oraz Senatorów Rzeczypospolitej Polskiej.
- Szczegóły
- Super User
Łódź, 4.07.2023
Wspólnota Rdzennego Ludu Polskiego
Kosynierów Gdańskich 18 , 93-357 Łódź
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wezwanie
do natychmiastowego zaprzestania udziału w pracach nad Traktatem przeciwpandemicznym WHO
oraz poprawkami do Międzynarodowych Przepisów Zdrowotnych 2005 (IHR)
Czytaj więcej: Wezwanie do zaprzestania prac nad traktatem WHO
- Szczegóły
- Super User
- Szczegóły
- Super User
Wysyp grup i zbiorowisk Słowiańskich, które w ostatnim czasie pojawiły się w przestrzeni alternatywnej a identyfikującej się również jako rdzenna ludność, jest bardzo duży. Występuje jednak duża przeszkoda w przyjęciu jednoznacznego stanowiska określającego kto zalicza się do grona rdzennej ludności, kto może podawać się za potomka Słowian, Sławian czy innych ludów. Problemem stała się już sama nazwa – Słowianie czy Sławianie?
Czytaj więcej: WRLP analiza koncepcji działań organizacji identyfikujących się jako rdzenne ludy
- Szczegóły
- Roman Klimczyk
Na spotkaniu w Łodzi 19.03.2023 dr Paweł Ziemiński zaprezentował zasady funkcjonowania Wspólnoty Rdzennego Ludu Polskiego, poprzedzony w pełnej wersji retrospekcją historyczno przyczynową. Zaprezentowana tu wersja jest wersją skróconą.
- Szczegóły
- Jolanta Socha
ZAŁOŻENIA ADMINISTRACYJNE
Transformacja ustrojowa przyniosła w edukacji wszystkich szczebli likwidację samodzielności szkoły i nauczyciela przez instytucje biurokratyczne, które nią zarządzają, ponadto pracowników i dostających się w ich macki dzieci, młodzież licealną i studentów. Mechanizm transformacji i instytucje realizujące w strukturze piramidowej to bezpośrednia przyczyna degradacji poziomu intelektualnego, wiedzy ogólnej i kultury wdrożonej przez MEN.